.

Carol y su mundo !

chilipirul-zilei.ro/
sinsay.com/ro

.

vitamix.ro

.

dyfashion.ro

Translate

-

jueves, 22 de marzo de 2018

zaful for man!!!




My little SELENA has been a year old and could not not show you her cake, it's a girl's love, I think it's the best stage, when she starts saying a few words, for now everyone is called AL that comes from her middle brother LEO , knows how to make the sounds of dogs and birds, although for now any animal is a dog, and of course the word MAMA always when you need something! In this post I show you clothes that I have ordered for my oldest son, two sweatshirts that they come in very well and the jacket that was originally for him, but as it is too small, then for me, I keep it because it harbors a lot, and I love green!








 Coat - Army Green ZAFUL (MEN)


Fleece Style Graphic Camo Hoodie - Khaki ZAFUL 


Side Zipper Style Graphic Hoodie - Army Green ZAFUL


 Eyeliner Pencil - Black ROSEGAL


 White Retro Incandescent Edison Bulb AC 220 - 240V - Warm White - 220 - 240v ROSEGAL 






















Fleece Style Graphic Camo Hoodie - Khaki ZAFUL 




Side Zipper Style Graphic Hoodie - Army Green ZAFUL



 Coat - Army Green ZAFUL (MEN)


 Coat - Army Green ZAFUL (MEN)





Fleece Style Graphic Camo Hoodie - Khaki ZAFUL 





Side Zipper Style Graphic Hoodie - Army Green ZAFUL















 Eyeliner Pencil - Black ROSEGAL




 White Retro Incandescent Edison Bulb AC 220 - 240V - Warm White - 220 - 240v ROSEGAL 









Mi pequeña SELENA ha cumplido un añito y no podia no enseñaros su tarta ,es un amor de niña ,creo que es la mejor etapa ,cuando empieza ha decir algunas palabras ,por ahora todo el mundo se llama AL que viene de su hermano mediano LEO ,sabe hacer  los sonidos de los perros y de los pajaros ,aunque por ahora cualquier animal es un perro ,y claro la palabra MAMA siempre cuando necesita algo !!En este post os enseño ropa que he pedido para mi hijo mayor ,dos sudaderas que le vienen muy bien y la chaqueta que en principio era para el ,pero como le queda pequeña ,entonces para mi ,me la quedo por que abriga un monton ,y me encanta el verde !!!

POR si os apetece seguir a mi hijo en YOUTUBE os dejo su canal y me decis que os sigo de vuelta,muchas gracias por visitarme!!!





 Coat - Army Green ZAFUL (MEN)


Fleece Style Graphic Camo Hoodie - Khaki ZAFUL 


Side Zipper Style Graphic Hoodie - Army Green ZAFUL


 Eyeliner Pencil - Black ROSEGAL


 White Retro Incandescent Edison Bulb AC 220 - 240V - Warm White - 220 - 240v ROSEGAL 



Image and video hosting by TinyPic

50 comentarios:

  1. Me gusta mucho la chaqueta y su color. Las sudaderas también son interesantes. Saludos.

    ResponderEliminar
  2. As usual very interesting post! Have a nice weekend)

    ResponderEliminar
  3. How wonderful! Everything looks amazing, especially that beautiful coat.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Esa parka es una preciosidad. Me encanta su color!
    Besotes

    http://www.mybeautrip.com

    ResponderEliminar
  5. Bellissima selezione! E che torta! Complimenti :*
    Sy

    ResponderEliminar
  6. ¡Ainsss que de cositas! Me gustan todos, pero que sepas que he tragado saliva con la tarta, ja ja.

    ResponderEliminar
  7. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    ResponderEliminar
  8. it looks incredible. love it!


    Beijinhos
    n. // www.fashionjacket.com.br

    ResponderEliminar
  9. Qué chulo todo, pero ese unicornio es.... muack mauck

    ResponderEliminar
  10. Great post!
    I'm following you back, dear.
    Hugs

    ResponderEliminar
  11. Gorgeous party and cake for your daughter!!! The men coat looks very good on you, and this olive shadow is very becoming for you :-)

    ResponderEliminar
  12. This cake is so colorful and adorable! I love the hoodie with the style writing on the back of the hood.

    www.fashionradi.com

    ResponderEliminar
  13. Happy birthday to your little girl Love the cake and Zaful. Great items here. xoxo Cris
    http://photosbycris.blogspot.com.au/2018/03/gamiss-show-stopper-outfit-in-carrara.html

    ResponderEliminar
  14. Great items my dear, have a nice weekend!

    ResponderEliminar
  15. Hola! Unas fotos muy chulas. La tarta es una monada, me ha encantado. Felicidades a tu pequeña. Bss

    ResponderEliminar
  16. Pues me ha encantado todo, especialmente la tarta.
    Besos.

    ResponderEliminar
  17. Hola! I love Zaful!
    Grazie per essere passata da me!

    ResponderEliminar
  18. Me encanta el pastel que monada! feliz cumpleaños para ella :)
    las sudaderas son muy bonitas y me gusta la chaqueta!
    un besito guapa :)

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  19. Muy bonito todo! La chaqueta ideal y la tarta se ve muy rica! Ely��

    ResponderEliminar
  20. happy bday to your baby! I love your hoodie I would buy it for my husband

    ResponderEliminar
  21. Muy bonito todo!! me gusta mucho esta página porque te inspira para hacer regalos!
    Besitos!

    El Rincón de Paulagc

    ResponderEliminar
  22. Un haul genial, me encanta el abrigo! Y la tarta tiene una pinta buenísima ^^
    Un beso!

    ResponderEliminar
  23. Ciao :) complimenti per il tuo blog e grazie per aver visitato il mio
    http://mylovecosmetics.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  24. As usual very interesting! Thanks a lot for sharing this post)

    ResponderEliminar
  25. So super. happy Birthday wishes to your little girl, what a wonderful cake :) x

    ResponderEliminar
  26. I like your look and the unicorn cake.
    Great blog.

    ResponderEliminar
  27. Ai, la tarta que rica!!!

    Qué monas las sudaderas y el abrigo, me encanta.

    También tengo un hijo asi "pequeño" como el tuyo 😉

    Besito
    Carla

    ResponderEliminar
  28. Great clothes!
    Beijinho, Ana Rita*
    BLOG: https://hannamargherita.blogspot.com/ || INSTAGRAM: @rititipi || FACEBOOK: https://www.facebook.com/margheritablog/

    ResponderEliminar
  29. ¡Awesome cake! And great clothes.

    Thanks, for the follow. I following you too (Ariel's collage)

    Blog: http://devoradorandolibros.blogspot.mx .


    See you there...

    ResponderEliminar
  30. Great styles!! That unicorn cake is so cute!!! :)
    kisses
    Agnese & Elisa
    http://desiresinstyle.com/

    ResponderEliminar
  31. Amei o look de vocês dois, estão lindos!
    Babei nesse bolo arco-íris. ^^
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    ResponderEliminar
  32. Amazing :) kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ResponderEliminar
  33. Looks so interesting! Thanks for sharing)

    ResponderEliminar
  34. Estilazo total me chiflan las bombillas

    ResponderEliminar
  35. so many great items! You both look lovely....and that zaful hoodie for man is very cute as well.

    ResponderEliminar

❤💛💙A desire nothing changes a decion changes everything !!Thanks for your visit!!! ❤💛💙